کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از موبایل برای باز کردن در منزل

استفاده از موبایل

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران ؛ پژوهشگران پارک فناوری کرمان نسل جدیدی از آیفن را ارائه کردند که با حذف سیم کشی، از طریق گوشی موبایل می توان در ورودی منزل را باز کرد. مصطفی محمدی- مجری طرح با اشاره به عملکرد آیفن های نسل قدیم افزود: در نسل پیشین آیفن برای هر واحد مسکونی ۶ رشته سیم مجزا نیاز است که این امر سبب بالا رفتن هزینه نصب آیفن می شود ولی با اجرای پروژه ای در این زمینه سیم کشی را برای نصب آیفن حذف کردیم.

وی با اشاره به جزئیات این طرح خاطر نشان کرد: در نسل جدید آیفن هایی که در این پروژه تحقیقاتی عرضه شد، سیم کشی حذف و به جای آن از خط تلفن استفاده می شود. محمدی به بیان عملکرد این آیفن پرداخت و یادآور شد: سیستم عرضه شده به این گونه عمل می کند که پس از نواخته شدن زنگ منزل زنگ هشداری از طریق موبایل برای کاربر ارسال شود و کاربر با گرفتن شماره منزل و وارد کردن رمز در عرض چند ثانیه درب ورودی منزل باز می شود.

مجری طرح با تاکید بر اینکه این رمز توسط کاربر تعیین می شود و امکان تغییر رمز اختصاصی در هر زمان برای وی فراهم است، ادامه داد: در این سیستم موبایل در حکم کلید ورود به منزل است از این رو با استفاده از آن می توان از هر مسافتی توسط موبایل یا تلفن ثابت در ورودی منزل را باز کرد. وی علت اصلی معیوب شدن نسل پیشین آیفن را در نوع سیم کشی آن دانست و اضافه کرد: این در حالی است که در سیستم طراحی شده به دلیل استفاده از مدار محافظ عیوب آن رفع شده است.

این محقق با بیان اینکه این سیستم سازگاری با هر نوع تلفن اعم از بی سیم و منشی دار را دارد، یادآور شد: آیفن عرضه شده به گونه ای طراحی شده است که امکان استراق سمع در آن وجود ندارد ضمن آنکه امکان انتقال زنگ به واحد دلخواه در آن پیش بینی شده است. محمدی همچنین اظهار داشت: این سیستم هیچ گونه اختلالی در عملکرد تلفنهای ثابت و همراه ایجاد نمی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8847 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/11 تعداد مشاهده: 1636
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

جعفر 1391/02/11 14:02
فکر وکارجالبی است ولی برای رفع ایراد هک ودزدهای احتمالی وبرای افزایش ضریب امنیت ان باید تلاش بیشتری کرد
س.ع 1391/02/11 12:34
منم موافقم فکر نکنم کسی اعتماد کنه
علی جمالی 1391/02/11 09:20
فکرشو بکن تو این دنیای هکر بازی و دزدی اینترنتی با استفاده از این سیستم و با هک کردن گوشی صاحب خانه و بدست آوردن رمز خیلی راحت میتونن هر خونه ای رو خالی کنن به جای این فن آوری مسخره بهتر نیست به فکر تکنولوژی بهتر برای این طرح باشید که نشه ازش سو استفاده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟